Fyzioterapie

60 minut

První návštěva u nás je vždy věnovaná důkladnému vyšetření. S pečlivými otázkami se snažíme porozumět pacientovi a jeho konkrétním potřebám. Kineziologické vyšetření pak kombinuje pohyb, palpaci a vizuální hodnocení, abychom identifikovali hlavní problém. Naše ordinace je vybavena muskuloskeletálním ultrazvukem, který pomáhá ozřejmit, zda problém není způsoben strukturálním poškozením měkkých tkání pacienta.

Každá další návštěva je plně individualizovaná. Systematicky sledujeme pokrok pacienta a upravujeme léčebný plán podle jeho potřeb, abychom dosáhli optimálních výsledků.

Konzultace psychomotorického vývoje dítěte
30 - 60 minut - momentálně nedostupné

Konzultace psychomotorického vývoje (PMV) je zde spíš pro preventivní účely. Nejčastěji ji provádíme v případě, že se objeví obavy ohledně psychomotorického vývoje u dětí od narození do 2 let. Na konzultaci se však můžete objednat i pouze z preventivních důvodů, nebo pokud chcete poradit s výběrem nosítka, pomoct uvázat dítě správně do šátku či poradit s handlingem miminka a dalších věcí, co se manipulace a péče o kojence týče. Dále rády poradíme s výběrem první obuvi pro Vaše děti.

V případě potřeby na konzultaci PMV navazují pravidelné terapie.

Analýza běžecké techniky
60 minut

Mnoho běžců se během svého života potýká s nepříjemnými bolestmi v pohybovém aparátu. Každý jednotlivec má svou vlastní, unikátní anatomii, která ovlivňuje jeho způsob běhu. S naší pomocí můžete identifikovat své slabé body, zbavit se bolestí a předejít zraněním spojeným s během. Naše konzultace jsou vhodné pro každého, kdo chce předejít bolestem, nebo se naopak vrátit k běhu po zranění. Získáte individuální pohled na váš běžecký styl a efektivní strategie pro radostný a bezbolestný běh.

IMG_2129.JPEG

Konzultace s ultrazvukem
30 minut

V rámci naší kliniky je ultrazvukové vyšetření standardním prvkem každé fyzioterapie, pokud je to vyhodnoceno fyzioterapeutem jako vhodné. V situacích, kdy sportovec potřebuje pouze kontrolu hojení z předchozích terapií, nebo kdy se jedná o problém, který není v akutní fázi zranění vhodné řešit fyzioterapií, nabízíme samostatné ultrazvukové vyšetření s délkou trvání 30 minut. Důrazně upozorňujeme, že fyzioterapeut s ultrazvukem neprovádí diagnostiku; tuto metodu používá pouze jako prostředek zpětné vazby. Naše vyšetření se specializuje výhradně na měkké tkáně a nezahrnuje sonografii vnitřních orgánů ani cév.